1 mars

Wohoo, våren är på väg(?)!
Eller? Det är ju faktiskt mars nu :(

Slutade skolan för en stund sedan och nu ska jag sitta en stund vid datorn och titta på filmer/serier och sånt. Ett måste som jag gör varje dag!

Efter det ska jag träna på pianoläxan och efter det ska jag läsa igenom biologiläxan och plugga till matteprovet :) . Yeah, jag har planerat för en gångs skull.

Skolan var iaf som vanligt idag, jag hann inte gå till kuratorn för att byta tid. (Hm, har jag sagt att jag ska göra det innan?) . Iaf, jag "kom på" att jag kommer börja gråta när jag väl pratar med henne och jag vill ju inte se ut som en ??? efter träffen, det är ju mitt i alla lektioner så de kommer jag inte slippa undan. Därför ska jag fråga henne om vi kan ha träffen efter skolan någon dag :) . Good, huh?

Nu ska jag genast sätta igång med min planering för dagen, först ska jag ta något att äta bara, är hungrig :(


Bild från förra veckan


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se