1 år (och en dag)!

När jag satt här framför datorn var det en tanke som slog mig.
Hur länge har jag haft glasögon/linser nu? Jag bläddrade bak i arkivet och den 28 februari gjorde jag synundersökning och fick med mig provlinser och 3 par glasögon hem. Alltså var det 1 år (och en dag) sedan!

Det känns verkligen jättekonstigt. Det känns nästan som att det var nyligen jag skaffade linserna. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid de, ibland svider det när jag har haft i de för länge och ögonen är "torra" . Sen kan jag inte sätta i linserna utan en spegel, buuu :( . Ta ur de kan jag lätt som en plätt dock^^

Tänk att för ett år och några dagar sedan såg jag världen suddigt, usch :( . Kommer ihåg att jag hade hållt det hemligt i 3år. Fattar inte ens varför jag gjorde det? Så farligt är det ju inte med glasögon..
Haha, jag var typ rädd för att bli mobbad eller något :/ . Men jag är glad att mamma och pappa tog det väldigt bra :)

Kom också på att det inte alls är många i min klass som vet om det, hehe!

De får lista ut det själva, jag kan iaf se vem som egentligen tittat in i mina ögon ;)


Är jättehungrig, ska säga till pappa att skynda med maten nu ^.^


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se