25 juni

OKEJ, midsommar idag och jag ska åka till Hongkong, äntligen!

Min favorit stad♥

Flyget får 20.10 ikväll och jag kommer nog faktiskt inte blogga under denna tiden, ja tråkigt nog. Men jag har liksom min egna lilla dagbok på mobilen så jag skriver om min dag kortfattad varje dag, så jag kan ändå läsa tillbaka och se vad jag gjort, men ska försöka ta fina kort och kanske lägga upp de korta sammanfattningar när jag kommit hem. Jag kommer hem 16/8 och en vecka efter det börjar jag gymnasiet, ah!

Jag kom förresten in på Kunskapsgymnasiet, visste att jag skulle komma in ;)

ÅKer helt själv förresten

Just det, jag ska gå på Raymond Lam's konsert, min favorit, min idol. ÅH, längtar!!! 29/7

Byebye, see yaa♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se