UPDATE

WHAT AM I DOING?

Jag har tittat på Let's Dance med mamma. Ikväll var första programmet av denna säsongen och för de flesta gick det faktiskt bra, de som sitter i juryn var väldigt snälla. Förut tittade jag på en kinesisk film också, en väldig romantisk och fin film, ja, jag älskar att titta på filmer. Det som gjorde mig ännu gladare var att syrran hade fixat flera invites till Voddler tjänsten, då kommer jag sitta bänkad framför datorn, inte bra egentligen men ändå, tss. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men vi får se..

WHAT AM I GOING TO DO TOMORROW?

Till mormor&morfar&kusinerna, suprised? Haha, nää! Jag vet att jag i princip är där varje becka men vad gör det då, bara för att jag står min familj/släkt nära, så klart jag har kompisar som jag umgås med också men inte lika ofta, hehe. Mina vänner jag har nu är underbara men de flesta bor rätt långt ifrån mig, det känns lite surt och vi börjar glida ifrån varandra, det är det värst, hatar att mista vänner :(


Me at the moment


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se