Pauline shoppar

Hemma igen!

Skolan verkar jättebra men jag gillar verkligen inte att den har kristenprofil :/ , aja får se hur det blir med den skolan..

Jag åkte till stan lite tidigare ju eftersom jag ville slösa lite pengar (haha), jag lyckades!!!

Orkade inte ta kort på allt men här är några grejer jag köpt :)


Hudprodukter från Yves Rocker :)


Jag använde samma märkte fast i en annan serie innan men
det visade sig att den serien var för fet hy, jag har fått väldigt
 torr hy nu på vintern så bytte till denna serien istället,
hoppas den hjälper bara :)


Eftersom min hud är så torr nu så är det bättre att använda
foundation än puder, för annars ser det ännu torrare och kakigare
ut, inte bra! Men tyvärr är denna färgen helt fel för min hudton och
därför köpte jag en ny idag, ett helt nytt märke dessutom :):)


Tadaaa, imorgon kommer det bli upp till bevis om den är grym
eller inte :) . Eftersom jag använder rätt många sminkprodukter
från Maybelline, så varför inte testa deras foundation. Hoppas
bara jag köpt rätt färg denna gången!

Nu måste jag träna lite på Afrikakartan och sedan ska jag nanaaa♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se