Like always

Hihihihiiii, jag har inte gjort mina läxor än. Ja, lata Pauline är här igen. Men jag har faktiskt läst igenom provhäftet och den var faktiskt inte speciell svår. I will make it, yer yer yer!

Men jag har faktiskt varit duktig ändå. Använde ångmaskinen vi har hemma till mitt ofräscha ansikte. Den tar bort orenheter och öppnar upp porerna, sedan tog jag en ansiktmask som tar bort porerna och nu är min hy len, dock inte fin..

Nopprade ögonbrynen lite och sedan rensade jag min garderob, jaa den var ännu stökigare än förra gången! Tränade också på pianoläxan och så hittade jag noterna till en annan låt jag vill spela också, tummen upp!

Sen blev jag hungrig och då passade det bra att mamma sa att maten var klar och det var den också. Jag blev överlycklig och började duka, sedan skulle jag ta ris, hm. Martin hade glömt trycka på knappen till riskokaren så jag blev ledsen igen. Bläää, men nu ska riset vara klart, byebye!


Blää





Yeah, osminkat och förhoppningsvis rent ansikte

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se