Inte hemma

Helloo!

Vi är fortfarande hos våra släktingar men min pappa åkte iväg med hans kompisar så jag passade på att "låna" hans dator, tss. Orkade inte fråga de som bor här efter lösenordet till deras bredband så använde pappas trådlösa USB grej från Telenor. Jag gillar inte Telenor och för en gångs skull har jag faktiskt en anledning, allt de har suger. Det går jättesegt att surfa och jag kan inte komma in på de hemsidor jag vill komma in på, åh vad irriterande!

Iallafall, kvällen har varit bra, jag lärde känna några personer i min ålder, eller ja typ lite äldre. Alltid roligt att träffa nya personer, jag trodde också att jag skulle få träffa Liza som jag lärde känna här men hon trodde inte att jag skulle komma så hon stannade hemma :( . Det var väldigt synd men vi kommer nog träffas någon gång snart, hon har haft så mycket med skolan under denna terminen så vi har inte hunnit, aja, vi har en framtid :) .

Nu ska jag försöka fixa det trådlösa nätverket, ciao!


BJuder på den, det är ett nytt år! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se