I'm home!

Nu är jag hemma igen!

Innan jag gick till Pernilla gick jag ut en sväng med lilla Suki som är lite små sjuk just nu, jättesynd om henne:(♥. När jag kom hem till Pernilla gick vi ut med hennes hund Betsy på en "långis", det är när man går ut med hunden en längre sträcka än vad man brukar göra, man kanske redan fattar det på namnet?
Aja, när vi kom hem igen tittade vi på tv och sedan blev Pernilla sugen på att baka så vi bakade kladdkaka, medan den stod i ugnen tittade vi på Projekt Runway. Älskar att titta på program som har med design att göra!

Pernilla ville göra något speciellt med kakan så hon krossade lite vit choklad och strödde över smeten, när kakan blev klar såg den ut som en vanlig kladdkaka och den var jättegod! Jag tog en liten bit (eftersom jag inte kan äta för mycket choklad, får huvudvärk) med glass, mumsigt var det! Efter det var klockan redan 20 och jag var tvungen att komma hem och äta, nu vet jag inte vad jag ska göra men vi får se :)


HAHAHHAHAHAA


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se