I'm home!

Nu är jag här igen♥

Skrev ju förut att jag skulle åka med mamma och titta på tapeter. Hon slutade jobbet vid 15.30 och hämtade mig 16, vi åkte först till Allum för att köpa lite grejer där. Sen blev jag hungrig så vi åt på mamma mia, mums! Efter det åkte vi till K-rauta och tittade på tapeter, golv osv..

Som jag sagt innan har jag jättesvårt att välja bland grejer där det finns flera färger att välja emellan. Därför har jag bestämt mig för att bara ha vita väggar och sedan något färgat som jag kommer ha på väggen, exempel en tavla eller något. Jag har verkligen beslutsångest och jag hatar det!

När jag kom hem lagade mamma köttgryta och nu sitter jag här mätt och glad :) . Om en stund ska jag sätta mig framför tv:n med té och vindruvor och titta på Let's Dance. Eller såg precis att Mumien 2 ska komma på kanal 3, samma tid som Let's dance. Hmm, vilken ska jag välja? ÅH, varför måste jag alltid välja, kan inte någon välja åt mig så jag slipper tänka istället :(

     
Mamam tog äppelpaj med té. Jag tog en Luna med bacon&ost, mumma!


Köpte hårspray och inpackning på Bellbox :)


Testade en ny frisyr idag, känns lite ovant men tycker det är
en enkel och lätt frisyr att göra, i like it!



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se