I am the winner

Jag lovade ju att jag inte skulle prata med henne mer och tänker bara lämna det liksom. Om hon vill att jag ska vara den dumma och det gör henne gladare får jag väl stå ut med det. Bara jag vet att jag inte är den dumma så räcker det, jag bryr mig inte. Orkar som sagt inte mer. Men ändå fortsätter hon att prata med mig. Okej, det är inte så lätt för henne heller eftersom vi labbar tillsammans och sitter bredvid varandra på mattelektionerna. Men ändå, det går. Nu är det hon som vill starta bråk, inte jag.

Hon frågade mig om jag fått sms:et, jag svarade ja, enkelt och kort svar. Sedan frågade hon om jag läst det, jag sa ja. Hon tycker att det är jag som ska ha skuldkänslor så jag tror hon tror att jag har det nu men jag kan säga dig, det har jag inte.

JAG KOMMER INTE ATT FÖRLORA, JAG SKA VARA DEN MOGNA OCH SNÄLLA OCH INTE FORTSÄTTA MED BRÅKET, DET ÄR DU SOM VILL BRÅKA, HAHA YOU LOOSE! Nu var jag lite elak jag vet, förlåt. Men det var skönt att få skriva det, hih!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se