I am happier

Från och med igår lovade jag mig själv att ta varje dag som ens sista dag, jag ska bara tänka på nuet, inte in i framtiden eller tänka bak i tiden. Jag ska helt enkelt leva livet och ta varje dag som den kommer. Jag vet inte hur det kommer att bli i skolan i fortsättningen men jag låter dagen sköta sig själv, jag ska vara mig själv, vara ärlig och vara med mina underbara kompisar, de betydet jättemycket för mig♥

Igår åkte jag till stan med mamma och syrran ju, köpte ett par skitsnygga skor! Hihi, det är första gången jag köper ett par färgglada skor och jag är jättenöjd med mitt köp. Dessutom är de väldigt lika converse i modellen fast en aning lägre vid ankeln och jag har alltid haft converse innan men nu fattar jag vad folk menar med att sådana skor är sköna, det är sant! Jag kanske är lite efter man jag köper inte grejer bara för att andra har det, hittar jag något jag tycker om så köper jag det, det viktigaste är att jag ska tycka om det och känna mig bekväm i det, inte vad andra tycker.

Sen hittade jag en present till Louise mormor som fyller år den 26 januari. Men den 25 januari ska hon åka till HongKong och därför kommer vi fira henne ikväll. Min syster håller på att baka en moussetårta nu och det är supergoda, hihi. Klockan 18 ikväll ska vi ut och äta på en restaurang vid namn "Amazing thai", jättegod mat♥.

Efter stan igår åkte vi förbi och hämtade Amalia, sedan åkte vi till Rasmus. Han flyttade i December till en jättefin villa och jag blev helt förälskad i huset. Det var verkligen jättefint!!! Och hans katt är så söt men har läskiga ögon, haha! Vi tittade på Inglorious Basterds och den var grymt bra, Brad Pitt var grym♥. Jag blev iallafall mycket gladare och tänkte inte på det tråkiga en enda gång, :) . tack så mycket Amalia och Rasmus, ni gjorde min dag♥

Jag är iallafall gladare nu och hoppas jag kommer vara det i fortsättningen mer. Skriver mer om dagen i nästa inlägg. Hehe det här blev ett långt inlägg.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se