GOTT NYTT ÅR/010110

Wihooo 2010, here I come!

Jag vet att jag är lite efter men om jag ska vara ärlig så var det inte bloggen jag tänkte på igår..
Iallafall, idag vaknade jag vid 12, vid 13 åkte jag och mamma in till stan för att vi skulle köpa en grej men såklart är alla affärer stänga. Men som tur var hittade vi en liten kiosk som hade det mamma skulle köpa så vi åkte hem "lyckliga", vaknade iallafall  inte i onödan. Nu ska vi fixa oss lite och sedan åkte till en av mammas släktingar som ska bjuda oss på middag. Därför blir det här det enda inlägget idag.

Nu är det ett nytt år och nya tag, det ska bli ett spännande år eftersom det kommer förändras mycket i mitt liv. Jag är förväntansfull men samtidigt rädd för vad som kommer att hända, aja som jag sagt tidigare. Bara jag gör mitt bästa och inte gör någonting jag ångrar så är jag glad och nöjd.


Aja, det får bli denna bilden, från igår..

Sammanfattning av igår:
Vi firade nyår med våra närmsta, middag, tid tillsammans, vi hade köpt fyrverkerier som vi tände på klockan 00.00, sen hade syrran bakat cupcakes och vi drack champagne och firade det nya året. Sedan åkte vi hem.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se