Godnatt♥

Ända sedan jag fått ledigt från skolan har jag lagt mig alldeles för sent. Jag har helt enkelt vänt på dygnet och det är inte bra. På torsdag börjar skolan igen och det är ju inte bra att komma för sent redan första dan så från och med nu ska jag lägga mig innan 2. Det är iallafall en början, innan det brukar jag inte lägga mig förrän vid 4 så man får ta ett steg i taget.

Hur har jag spenderat min kväll?

Jopp, när jag kom hem från Pernilla gick jag ut med Suki och det är verkligen kallt ute, usch. Sedan har jag tittat på film och tv resten av kvällen, en lugn och enkel kväll :) .

Nu ska jag börja fixa mig för sängen, jag kanske till och med kommer lägga mig innan 2, vi får se. Jag måste ju alltid läsa eller göra något annat precis innan jag lägger mig och om jag läser en bok kommer jag fastna och inte kunna sluta. Men som tur är så har jag bara 2 eller 3 kapitel kvar av boken jag läser och eftersom jag bara lånade två böcker av Pernilla har jag ingenting att läsa mer. BÖckerna hemma har jag läst så himla många gånger om och om igen så det är inte roligt längre, aja nu får det vara nog med skrivandet, godnatt♥


Vill inte börja skolan igen på torsdag, vill inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej det såg ut som typ guitar hero men det kanske det inte är^^

2010-01-04 @ 18:59:01
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se