Godnatt♥

Jag ska inte lägga mig än men skriver detta inlägget nu, jag vet att jag inte kommer orka att göra det efter filmen/dansprogrammet, så byebye!



Imorgondagens planer är inte riktigt bestämda men det blir troligen filmkväll :) Skriver mer om det imorgon, godnatt♥

Tummen ner för finnen på min kind
Tummen ner för att jag är förkyld
Tummen ner för att det är kallt ute
Tummen ner för gymnasievalet
Tummen ner för skolan

Tummen ner listan är oändlig men eftersom jag är så trött får det räcka med de fem punkterna, som sagt, livet suger ibland.




Det blev en liten tråkig avslutning på dagen så för att göra den lite roligare ska jag skriva om en grej som nästan ingen vet, haha. Eller hm, nej skriver om det någon annan dag istället. Här kommer en bild på semlan jag åt häromdagen, gottgott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja åt en semla igår, jätte gott! :D

2010-01-31 @ 11:09:52
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se