Fortsättning..

Jag trodde jag skulle klara att hålla mig, det gick inte. Som tur var var det efter skolan, framför Lisa F, Kajsa och Martin. De var jättesnälla och väldigt förstående, önskar att Pernilla också kunde förstå mig..

Jag grät, det bara kom ur mig, gick inte att hålla undan, det blir bara jobbigt då. Under hela skoldagen har jag tvingat mig själv att hålla mig och hela tiden säga till mig själv att det kommer att ordna sig, jag är inte en sån stark person som vissa kanske tror, jag är bara en människa som har väldigt mycket känslor, jag har iallafall bestämt mig för att prata med henne så får vi se hur det blir, jag hoppas hon förstår mig...


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se