Bortglömda bilder (Del 1)

Här är några foton som jag tagit men glömt att visa de :)


Lilla söta Elvin på julafton.


Ja, det är inte alltid så lätt att foto lilla bebisen


En outfit bild


Grimas bild


Haha


Det som jag tycker är lite störande med min mobil är att när man tar kort med blixt så får
nästan alltid röda ögon óch att man blir för ljus, exempel dessa bilder..


Jag & Erica under jullovet


I BRighton, två av mina vänner som jag lärde känna därifrån.
Båda kommer från Sverige och det "roliga" med denna bilden är
att jag ser ut som en dvärg. (Jag är i mitten, till vänster Camilla
och till höger Henrik)


Sötnosen, just nu sitter hon och skäller vid dörren, hon tror att det är mamma som kommer hem eller något men det är bara brevbäraren, haha, sötnosen♥



Det finns såklart fler bilder men internet är jättesegt just nu så vi stoppar här för denna gången :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se