9 januari

GODMORGON!

Nej, jag vaknade inte nyss men jag satte mig inte vid datorn förrän nu. Imorse väcktes jag av att det ringde (som vanligt, varför ringer alltid folk till oss så tidigt?) och min brorsa svarade. Jag ville inte gå upp än så låg kvar i sängen och spelade mobil spel, haha. Sen stack Martin till hans kompis och då hade resten av familjen vaknat, jag kände att det var dags för mig också så gick upp och tvättade ansiktet med kallt vatten, huden känns så himla fräscht då, det är faktiskt bra att göra det på mornarna och när man sköljt ansiktet med kallt vatten ska man ha en varm handduk och torka av, det öppnar upp porerna. Sen kan man också använda ansiktsvatten så ansiktet får lite fukt och är beredd för smink eller ansiktskräm osv :) . Jag är inget proffs när det gäller sånt men lite kan jag allt!

Just nu står mamma i köket och gör sushi, gottgott, Suki ligger i sängen och sover, egentligen ska jag inte sitta här just nu men jag kände att jag måste skriva för annars kommer jag glömma bort det. När jag skrivit klart här måste jag dammsuga, jag vet, det suger men det är tyvärr min tur denna veckan, nästa vecka ska jag tvätta och det är ännu värre!

Okej, men nu måste jag gå. Dagens planer har jag redan skrivit om, det var i förra inlägget tror jag, får se om jag hinner skriva mer sen, annars så önskar jag alla en trevlig lördag♥


Dagen då jag klippte mig.

Nej usch, jag gillar inte bilder på mig i profil, aja hittar ingen annan bild just nu så det får bli den. ciao!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se