7 januari

Hola!

Det var jätteskoj att åka skidor igår!
Det var första gången för Louise men jag lyckades ändå lära henne och nu kan hon relativt bra, är man villig att lära och lyssna så klarar man i princip allt :) . Dock var det väldigt kallt, brr men grymt skoj, att åka skidor är något jag verkligen gillar♥.

Idag började skolan och det var faktiskt helt okej. Haha, kanske för att vi inte börjat få läxor än men ändå. PÅ idrotten körde vi volleyboll och det är också en sport som jag gillar väldigt mycket, inte för att jag är bra på det då men det är en annan sak det :)
Efter skolan gick jag hem och tog en dusch, sedan har jag suttit vid datorn och tittat på filmer. Nu har jag precis ätit också, jag vet att det är lite sent men vi är vana att äta vid denna tiden. Sen, när maten i min mage har smält lite så ska jag smaska i mig vindruvor, det var så längesen jag åt det!


Åh, vilken härlig bild på min lilla flicka♥

Tog denna bilden idag när jag var ute med henne, med min kamera i mobilen som har 8.1 megapixel, inte så dålig ändå va ? :)


Me today :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se