5 januari

Haha, det verkar som att jag skriver varannan dag nu istället för varje dag, aja det kommer nog bli så denna veckan för imorgon ska jag åka skidor, wihooo!

Yes, vi bestämde det igår, eftersom vi inte åkt skidor på länge tänkte vi passa på att göra det nu innan vi börjar skolan och den bästa dagen för det är imorgon. Louise ochhennes familj ska också hänga med så det ska bli skoj, de har aldrig åkt skidor innan :) . Vi ska iallafall åka till Ulricehamn och åka, vi har varit där innan och backarna är helt okej, såklart inte lika bra som backarna i Orsa men tyvärr bor vi i GÖteborg och har ingen möjlighet att åka dit upp nu. Jag börjar ju som sagt skolan igen nu på torsdag, bu!

Eftersom jag börjar skolan denna veckan har jag försökt lägga mig tidigare och igår lade jag mig klockan halv 2 men somnade inte förrän halv 4, åh vad sur jag blir jag jag verkligen vill sova men kan inte, ÅH! Aja, satte iallafall väckarklockan på 11 för jag måste vänja mig vid ljudet ifall jag glömt bort det under lovet nu, inte bra att komma för sent första skoldagen, right?
Sen dess har jag varit ute med Suki, ätit frukost/lunch och tagit en lång och skön dusch.

Vad gjorde jag igår?
Igår skrev jag ingenting som sagt och det var för att jag inte var hemma, haha logiskt va? Iallafall, igår hade jag inga speciella planer så tänkte bara vara hemma men sen ringde Louise mamma mig och undrade om jag ville hänga med till Freeport och jag sa ja. Jag hade inte alls gjort i ordning mig så fick fixa mig jättesnabbt och sedan åkte vi, jag hittade tyvärr inget men det var trevligt ändå. Efter det åkte vi till Kungsmässan och gick lite där, hittade ingenting heller. Sedan fikade vi på Expresso house och jag drack en chai latte, gott!


1.Louise 2. Jag&Kevin 3. Jessie 
Jessie och hennes familj kom också, fast lite senare.

Efter det åkte vi hem till Louise och åt middag, väldigt trevlig. Sedan spelade vi kortspel och tyvärr förlorade jag..
Just det, på väg hem såg jag och Louise mormor en jättesmaskig moussetårta och vi kunde inte låta bli att köpa den så den fick bli våran efterrätt.



Mango mousse är det gula
I mitten är det hallontryffel

Tårtbotten är chokladkaka smet


Vad ska jag göra dag då?
Jopp, jag ska på bio, wihoo, med Pernilla. Vi ska se på Sherlock Holmes. Den största anledningen till varför jag vill se denna filmen är för att jag tycker Robert Downey Jr är så himla snygg. Visst han är rätt gammal men ändå, dessutom är han med i en av mina absoluta favorit filmer, Ironman♥
Bion börjar klockan 21 så jag har inte direkt bråttom, nu ska jag koppla av och titta på film, byebye


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se