31 januari

Godmorgon!

Vaknade vid 11 och har precis ätit frukost, idag ska jag inte göra något speciellt. Kanske plugg lite?


Det blev lite ändrade planer igår..
När jag vaknade kände jag att jag hade en jättestor klump i halsen och jag kunde inte prata. Kände att förkylningen blivit värre också så jag sms:ade Amalia och sa att vi skulle träffas någon annan gång istället, ville inte smitta henne eller någon annan.

I fredags köpte jag tabletter som man kan ta mot förkylning på Apoteket, den heter Sinova, så tog en sån tablett och somnade en stund. När jag vaknade igen kände jag mig genast bättre och fick ut allt snor, haha det låter värsta äckligt men den tabletten gör så att snoret blir mer rinnande och lättare att få ut. Jag hade också druckit ett glas med ingefäravatten mot halsen och det blev mycket bättre.

Mamma skulle åka till Ikea och undrade om jag ville följa med, jag sa okej och så åkte vi och fikade först på mitt favorit café, sedan åkte vi till Ikea för att titta på grejer till renoveringen. Efter det åkte vi hem och hämtade Suki och sedan vidare till mormor. Hihi, lilla Elvin har blivit flintskallig, haha! Så söt är han!

Vid 23 någon gång började skräckfilmen 'Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren', det är fortsättningen av 'Jag vet vad du gjorde förra sommaren', eftersom jag inte hade något att göra tittade jag på den och måste säga att det är en av de sämsta skräckfilmerna jag sett, man fattar typ ingenting. Men måste faktiskt säga att Freddie Prinze Jr, är grymt snygg!

Åkte från de vid 1 men vi åkte inte hem för att min syrra var ute i stan, på någon klubb och vi skulle hämta henne. Det tog dock nästan 1h att hitta henne, hahha. När jag kom hem var jag helt slut och somnade direkt..



Nu känner jag mig mycket bättre, är nästan inte förkyld längre och klumpen i halsen har försvunnit, yihoo!

Har några bilder från igår men orkar inte ladda upp de nu, kanske senare, byebye så länge!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se