3 januari

Godmorgon!

Såg att jag inte bloggade igår, hm varför?! Jag har kommit fram till att mitt minne inte räcker så långt bak i mitt liv. Det känns jätte sorgligt för man vill ju ändå komma ihåg sin barndom men jag kommer nästan inte ihåg någonting. Nu när jag kommer tillbaka och från där jag minns allting klart och tydligt är från år 2007, nej usch vad hemskt det känns.

Varför jag vaknade så sent?

Jo för att vi var hos kusinerna igår och kom inte hem förrän klockan 3 och jag måste alltid göra någonting innan jag lägger mig och Pernilla lånade mig två böcker och jag kunde bara inte låta bli att läsa så lade mig inte förrän klockan 4. Jag har redan läst ut den ena boken och har ett kapitel kvar av den andra boken, läsa är både roligt och bra!

Varför jag inte bloggade igår?

Jag vet egentligen inte varför jag inte bloggade igår. Mitt minne vill inte fungera! Just nu försöker jag sitta här och tänka tillbaka, vänta lite. Nu kom jag på det! Vi har kommit hem sent varje dag nu sedan jag hade lov från skolan, därför vaknade jag inte förrän klockan 12 och medf hjälp av en väckarklocka också! Jag, mamma och Josephine åkte in till Allum för mamma ville köpa skor och handskar, där träffade vi Louise och hennes familj. Vi fikade tillsammans och sedan gick vi runt i Allum, tyvärr hittade jag ingenting.
Efter det körde vi hem de och sedan hämtade vi pappa och Suki och åkte till kusinerna och sedan var vi där resten av kvällen, därför bloggade jag inte igår.

Vad ska jag göra idag?

Först tänkte jag åka till Frölunda torg med Helen och hennes mamma, sedan ville jag åka skridskor med Louise och hennes pappa men ångrade mig för att det är för kallt. De brukar åka in till Heden och åka där. Sedan sms:ade Pernilla mig och undrade om jag ville gå på bio, då sa jag ja! Men sedan gick jag in på SF's hemsida och alla filmer som jag vill se har nästan inga platser kvar. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, men ska prata med Pernilla om en stund så får vi se :)






Min fina Starbucks coffee nalle sover alltid bredvid mig♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se