29 januari

WIIIEEEE, IDAG ÄR DET FREDAG♥!

Idag är det den 29 januari och min kusin Jennifer fyller 20år, grattis på födelsedagen:D♥

Skolan var helt OK idag, vi tittade på en konstig film på spanskan, fattade typ ingenting men det är en såndär kortfilm som man måste lista ut vad den handlar om, oj, nu vet jag inte ens vad jag skriver aja, lämnar det nu.

Jag ska ut med Suki om en stund och senare ska jag troligen till K-rauta med mamma för att titta på tapeter. Wie, äntligen ska vi renovera vår lägenhet, vi har velat göra det länge men ingen har tagit tag i det. Men nu ska det bli av, det säger jag!

Jag vet att jag inte lagt in bilder på flera dar men orkar inte, förlåt

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se