28 januari

MM, nu är jag mätt och glad, tacos till middag♥

Efter skolan idag dansade jag för första gången i år :), det har börjat några nya i vår grupp, det ska bli kul att lära känna alla. Vår dans är dock väldigt svår :( . Efter dansen gick jag förbi torget och köpte halstabletter. Jag har tyvärr åkt på en förkylning, hatar verkligen förkylningar! Min hals mår inte heller så bra så köpte mina favorit halstabletter och hoppas de hjälper nu :)

Ska sätta på vattenkokaren och dricka en kopp med honungsvatten också, mumma! Sen har ag två läxor tills imorgon som jag måste göra, så ikväll blir det inget mer sittande framför datorn :/ . Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får se :)

Märkte att blogg.se har ändrat lite saker här, det blev helt okej, tycker jag iaf =)

Nu kallar Suki, hon vill leka, tss.

Byebye

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se