27 januari

Hallo där, har precis läst klart alla bloggar :)

På vägen hem från skolan förut kände jag mig för att köpa något onyttigt att äta. Vi har ett konditori precis bredvid skolan och den passade perfekt. Jag är som sagt en godismänniska och gillar inte bakelser, tårtor, kakor etc speciellt mycket. Men just idag kände jag för det så jag köpte en semla med vaniljkräm istället för mandelmassa, jag gillar inte mandelmassa. Den kostade 27kr, tycker inte den var värd det men Cederlöfs har alltid dyra bakelser.

Om en stund ska jag göra klart matteläxan och lite andra studier, sedan ska jag bar slappa, yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Semla är gott, var jätte länge sen ja åt det!

Är det på alla hjärtans dag man brukar äta det ? :)

2010-01-27 @ 21:36:23
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se