25 januari

Skolan var helt okej, jag överlevde efter allt som hänt. Jag orkar inte mer som sagt. Men jag är väldigt glad för att min andra bästa kompis, alltså min kusin Emelie tänker välja denna skolan också, det ska bli jätteroligt att få gå i samma skola som henne. Vi var väldigt väldigt tajta förut men vi har glidits ifrån varandra och jag tycker verkligen det är synd, ska se till att vi blir riktigt bra vänner igen :)♥!

Sen ska kanske Liza välja denna skolan också, yeah, min andra grymt bra kompis. Vi har bara träffats två gånger men jag vet att om vi umgås mer så kommer vi att komma jättebra överens och hon är den dröm bästa vännen jag alltid velat ha. Samma med Emelie, I'm so exited!♥

Vi ska ha ett "prov" om Buddhismen imorgon så måste skynda mig!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se