24 januari

Idag är det söndag, buu :(

Vi hade jätteroligt igår, middagen var super gott och hon gillade presenterna hon fick, tummen upp! Sedan åt vi tårtan som syrran gjort och alla tyckte om den. Efter middagen åkte vi hem och hämtade Suki och sedan vidare till kusinerna. Lille Elvin är så himla söt nu, kan inte tänka mig att han bara är 3 månader, han ser ut som 6 månader minst, haha! Nej, men den gulleplutten är jättesnäll :)

Jag snackade lite med min kusin Emelie igår och hon tänker nog med välja Kunskapsgymnasiet, det ska bli jättekul att gå i samma skola som henne :)♥

Eftersom det är söndag så betyder det plugg. Byebye!

     
Jag & Louise, igår.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se