23 januari

Idag vaknade jag av väckarklockan som ringde 9.50. Jag latade mig i sängen en stund och gick sedan upp och duschade/tvättade håret. Kände mig fräsch och fin efter det. Sedan satte jag mig framför tv:n en stund. Efter en stund vaknade lilla Suki och ville gå ut, jag gick ner till torget med henne för att köpa tårtbrickor från Cederlöfs, (min syrra behöver de till hennes tårta), det var en jättesnäll tjej där som gav mig brickorna gratis, tack så jättemycket, det var jättesnällt♥. Jag gick hem igen med ett stort leende på mina läppar :) . När jag kom hem gjorde jag frukost till mig själv och nu sitter jag här.

Jag har redan bytt om men har varken fixat ansiktet eller håret än. Men vi ska ändå inte vara vid restaurangen förrän klockan 18. Efter middagen så ska vi kanske åka och hälsa på lilla Levin, det är inte bestämt än.

Men nu ska jag packa in presenten och fixa mig, byebye så länge!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se