19 januari

HALLO!


Hur har skolan varit?
Helt okej.

Vad gör jag nu?
Sitter här framför datorn med vindruvor och en varm kopp med honungsvatten, MMM

Vad ska jag göra sen?
Ta bussen in till stan, ska se om jag hittar något fint att köpa :). Sedan ska jag möta upp Sofie och Tove och gå på öppet hus på L M Engström, det ska bli spännande!


Vi har fått i uppgift på bilden att göra ett eget arbete. Man får måla, rita, göra ler figurer eller göra masker som jag och Rasmus :) . Det är ingen av oss på maskerna, som man säkert ser, hehe ingen av oss ville göra en mask och snälla patrik ställde upp helt frivilligt, det var jättesnällt! Jag och Rasmus ska göra en speciell mask och därför får vi arbeta tillsammans, tar kort på den när den är helt klar :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se