17 januari

Hallo!

Idag vaknade jag klockan 9, tidigt huh? Jag tog iallafall bussen in till stan, där mötte jag upp Caroline♥. Hon har varit här i Göteborg denna helgen och åkte hem idag, hennes tåg gick 11.42 så vi hann träffas en stund och tog en fika på Expresso House, jätteroligt att få träffa henne igen, nu ska hon åka till Spanien och vara där i en månad och gå i skolan. Hon läser en linje där de åker utomlands varje år, ca 1 månad varje gång och går i skolan i det landet, typ som en språkresa :) .

Nu ska jag plugga, veckan som kommer är rätt proppfull med läxor och andra viktiga saker, jag har ingen tid att förlora :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en sån söt hund,hehe! :D

Allt bra? :)

2010-01-18 @ 13:28:27
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se