16 januari

Godeftermiddag :)!

Jag har hunnit göra massa saker hittills denna dagen, tycker jag är duktig :) . Först gick jag upp klockan 10 och tod en lång och varm dusch. Sedan gick jag ut med Suki, brr kallt! Efter det fixade jag iordning mig och åt frukost och sen blev det dags för att besöka ett gymnasium. Pernilla och hennes pappa kom och hämtade mig, skolan ligger på Lindholmen, det är tyvärr en minus men annars verkar den riktigt bra! Ett bra rykte har den också, oj nu har jag glömt skriva vilket gymnasium det var, det är iallafall Polhemsgymnasiet! När jag kom hem hade mamma gjort en Tiramisu, hihi, det ska bli spännande att se om hon lyckas eller inte :) .

Dagens planer blir att hälsa på lilla Elvin, sen vet jag inte vad jag ska göra.


Min lilla älskling häromdan♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se