15 januari

Yes, det är fredag idag♥

Jag kom precis hem från skolan och gick ut med lilla Suki som fått vara ensam hemma :( . Hon brukar aldrig vara ensam hemma eftersom min pappa alltid är hemma, men han åkte till Stockholm igår så hon fick vara själv i några timmar. Jag hatar att säga hejdå till henne för hon tittar alltid på en med sina fina ögon, man vill inte lämna henne :/

Ikväll ska jag kanske på bio med Pernilla, jag ska gå in på SF's hemsida nu och se om det finns platser kvar till THE IMAGINARIUM OF DR. PARNASSUS, det är Pernilla som vill se den. Annars kommer jag bara vara hemma ikväll, lite tråkigt aja..




Me today

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se