13 januari

Hej!

Kom hem från skolan för en stund sedan, dagen började med sovmorgon, skönt! Sedan hade vi lektioner som vanligt, på idrotten körde vi badminton, det är också en av mina favoritsporter att spela, Jonas berättade också att vi ska ha ett "prov" på de olika nätsporterna om 3 veckor. Inte så roligt men det är bara 3 sport, volleyboll, pingis, badminton, eventuellt tennis också men han har inte bestämt sig än.

Nu ska jag äta någonting och sedan försöka skriva klart min novell. Vi har haft flera svenska lektioner på oss att skriva men jag kan inte koncentrera mig på de lektionerna, sen har jag ingen fantasi så det är jättesvårt! Jag har också väldigt mycket press på mig efter jag har MVG i ämnet, åh!
Om 3 veckor ska vi ha vårat första nationella prov i 9:an, svenska, yeah..


Jag och lille Elvin på julafton♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se