12 januari

Hallo!

Har precis fixat klart högen med disk som stod och väntade på mig när jag kom hem. Usch, hatar att diska, man får så fula händer också!

Idag har varit helt okej, skola som vanligt, äcklig mat i bamba, ny lärare i musik, rastaflätor, lång, smal, konstig(?) men verkar vara en bra lärare. Det är lite surt att vi fick reda på det idag, Ester-marie hade tydligen tagit mammaledigt igen och nu har vi en helt ny lärare sista terminen i 9:an, yeah jättebra (ironiskt). Hon hade ju sagt till mig att om jag får MVG i piano detta året kommer jag få MVG som slutbetyg, jahopp, nu när vi har en ny lärare som inte vet ett dugg om vad vi kan och har gjort förra terminen, han kommer tydligen inte göra som Ester-Marie och det är väldigt surt. Jag ska iallafall prata med honom för jag har faktiskt kämpat hårt för att förtjäna det betyget. Jag ska ha MVG i piano, punkt slut.

Om en stund ska jag ta bussen in till Partille Centrum, pianolektionerna börjar igen, yeah :) .
Denna gången vill jag lära mig en låt som jag hörde från en kinesisk tv-serie, super bra och jättefin♥


Här är två olika versioner av låten.
             




Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se