11 januari

Hallo!!

Haha, nu blev det "varannandag uppdatering" igen! Vi var ju hemma hos mormor i lördags och kom inte hem förrän halv 5 denna gången, hahah, det blir bara senare och senare för varje gång, iallafall, lade mig inte förrän klockan halv 6 och så klart vakande jag inte förrän klockan 15. Jag gick upp och åt sushi till frukost, hihi! Sedan lade jag mig i mammas säng och tittade på The Hills på MTV, det var "The Hills Weekend Break", så fick se de sista avsnitterna av förra säsongen, jag gillar faktiskt den och funderar nu på att börja följa den :)

Senare ringde Louise och sa att vi skulle gå ner till de och äta middag, vi gjorde det och sedan kom vi inte hem igen förrän klockan 22 och därför har jag inte kunnat blogga igår.

Skolan var helt okej idag, vi brukar sluta klockan 15.20 på måndagar men vi har kompat ut den sista lektionen för att vi ska åka till språkcaféet en annan dag som är efter skolan, väldigt skönt!

Jag känner att jag börjar bli lite förkyld nu så sitter här med en varm kopp med "ingefäravatten", det låter inte speciellt gott men du ska bara veta hur mycket jag älskar det! Dessutom är det jättebra för näsan och halsen!


An old picture

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se