Senaste köp + presenter jag fått

Jag är lat så förlåt för att det tagit så lång tid... :)


Har hört från många håll att de här produkterna är väldigt bra så tänkte pröva det själv :) . Började med de nyss så har inte fått något reslutat än men jag återkommer till det :) . Den ena är en skrubb, bra för de som har pormaskar och den andra är en 2 in 1 produkt. Rengöring+mask!


Ansiktsvatten från Yves Rocher :)


Denna fick man på köpet!

Mascara och foundation från Maybelline. Har dock fel färg på foundationen så måste köpa en ny :/


Köpte denna i tisdags. Haha, köpte den bara för att den vibrerade..
Nej men det är rätt bra, ingen wow-produkt precis men den är bra!


Impulsköp på rean =)




Födelsedagspresent från fina Emme♥ Tack ^^


Födelsedagspresent från mamma♥ Tack^^




1. Från Emme 2. Från mamma 3. Från mig själv^^


Födelsedagspresent från Louise familj :) .
Perfekt present till mig =) . De bjöd mig också på lunch och bio :)

Hm, det var nog inte allt men jag orkade inte leta fram allt igen.
Som sagt, jag är lat ^_^


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se