Semledagen

Nej nej, så klart jag inte glömt att det är semledagen idag :) , dock är jag inte speciellt förtjust i semlor. Men jag vet faktiskt inte varför man har en semledag, någon som vet? :)
Sen sist jag bloggade har jag gjort följande:
varit ute med Suki
ätit middag
tagit en dusch
gjort inpackning med mitt slitna hår
ångbastat mitt ansikte, haha
tittat på mina favoritserier
hm, ja det var nog det?

De flesta tycker nog det verkar som att jag har jättetråkigt och slösar bort mitt sportlov men det tycker inte jag :) .
Jag är en person som både kan släppa loss och vara ute hela dagarna men jag kan också bara vara hemma och ta det lugnt, hihi =) .
Nu ska jag lägga mig i mammas säng en stund och läsa en bok. Sen blir det tv med favorit fruktsalladen =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se