My dream job

GJorde matteläxan för en stund sen och det var inte skoj! Jag kan aldrig göra en hel läxa själv, jag suger på matte. Fattar inte ens att jag har VG. Fattar heller inte varför jag vill läsa natur. Matte A,B,C,D, hjälp. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Haha, nu känner jag mig mycket bättre. Har precis ätit köttfärssås med spaghetti, gott? Helt okej, jag är ingen spaghetti person, tyvärr. Nu ska jag fixa min efterätt, té med vindruvor, yer yer yer! Sen blir det lite plugg och sedan tv. Design: Simon & Thomas♥

Jag älskar allt som har med design att göra´och vill verkligen jobba med något som har med design att göra. Tyvärr blev inte jag den lycklige som fick den talangen. Det kommer alltid att vara mitt drömjobb dock, forever
Jag vet inte om jag vill vara en kläddesigner, skodesigner, inredningsdesigner, arkitekt eller hålla på med industrielldesign. Det finns så himla många olika men jag tror det alltid har stått mellan arkitekt, kläddesigner och inredningsdesigner, me love♥.  My dream.


BLUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se