Min födelsedag♥

Har helt glömt bort att skriva om min födelsedag. Iaf, jag fick redan gratulationer av några dagen innan men det var min pappa som var den första som grattade och gav mig en present den 13 februari. Jag gick upp lite tidigare den dagen för att baka min tårta. Min syrra skulle baka den stora tårtan som alla andra skulle äta, jag är som sagt ingen tårtälskare men jag är väldigt förtjust i moussetårtor så en sådan bakade jag. Josephine gjorde en vanligt tårta, har bilder på den men de kommer någon annan dag, just nu är jag för lat.

När mamma vaknade fick jag två presenter av henne och en trisslott, tyvärr vann jag inget :/ . Jag satte mig vid datorn en stund medan tårtan var i ugnen och när jag loggade in på Facebook såg jag att jag fått många gratulationer, blev jätteglad och skrev tillbaka till allihopa :) . Jag fick också fler sms av mina kompisar. Det kändes så bra att så många kommer ihåg min födelsedag och lägger ner tid på att gratta mig, är så glad :) !

Senare på dagen åkte vi till mormor, där fick jag fler presenter. Vi åt middag och umgicks lite, tittade på Melodifestivalen :) . Jag lekte också med söta Elvin. Efter middagen blev det dags för tårta och det var roligt att höra att alla gillade den. Min syrra är rätt duktig på att baka. Sedan smakade de på min tårta och tyckte den med var god, blev jätteglad :) . Senare på kvällen åkte vi hem och sedan lade jag mig. Klart slut, haha.

Nej men jag var jättenöjd med min födelsedag, tack så mycket allihopa för att ni bryr er om lilla mig♥


Denna fina tårtan gjorde jag i HongKong. Jag och syrran gick på bakkurser där och det var verkligen jätteroligt =) . Det ska jag definitivt göra om !


Jag och syrran.
Åh, vill bli brun igen, saknar sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! :)

Fin tårta, allt bra med dig ? :)

2010-02-15 @ 19:01:26
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se