MER ÄN ÖGAT SER



Denna boken läste jag under lovet. När jag såg den för första gången i biblioteket var jag bara tvungen att läsa på baksidan vad den handlade om. Jag liksom drogs till den direkt. Jag läste baksidan men det var liksom ingen "wow-bok" men jag lånade den ändå. När jag kom hem kände jag inte för att läsa den. Inte förrän på lovet, då jag inte hade något speciellt att göra tog jag fram boken. I början fattade jag typ ingenting, men ändå var jag nyfiken på vad som skulle hända så jag fortsatte att läsa den. Till slut kunde jag inte sluta läsa den så blev uppe alldeles för sent. Det tog inte alls lång tid för mig att läsa ut boken. När jag hade läst ut den blev jag lite förvånad typ, hur kunde den sluta så? Men det måste ju finnas en fortsättning? Trodde aldrig att det skulle sluta så? Aja, fortsatte att tänka så och gör det fortfarande, jag fattar typ inte riktigt?

Jag kan inte säga att det är en jättebra bok men ändå tycker jag om den. Heh, vet inte varför, jag bara dras till den...

Haha, ett helt onödigt inlägg men ändå ^_^


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se