Google Chrome

Just det, glömde berätta att jag inte använder mig av Internet Explorer längre. För några dagar sedan skaffade jag mig Google Chrome och måste faktiskt säga att jag gillar den :) . Den har dock några nackdelar men de kan jag leva med.
Jag har tidigare prövat Safari och Mozilla också. Safari gillade jag med men inte Mozilla :/ . Hah, när mamma kom hem igår och satte på datorn märkte hon att det inte så likadant ut och nu gnäller hon på att hon vill ha tillbaka Explorer igen, hah, min mamma är en person som har lite svårt för att lära sig nya saker och det tar väldigt lång tid för henne att lära sig något nytt. Men som tur är har jag inte tagit bort Explorer så hon kan fortfarande använda den om hon vill :)
Iaf, Google Chrome får 9/10 stjärnor =)

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: Jag skulle nog också välja datorn :)



Jag har åxå google chrome, så mycket bättre! :D

2010-02-18 @ 15:11:52
URL: http://Josefins.tk

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se