BUSIGT eller dumt gjort?

Haha, vet ni vad jag gjorde igår?

Hahhahaha, nej men jag fick typ panik för att mitt hår är slitet och torrt så tog mammas frisör sax in till toaletten och började klippa alla slitna toppar. Det är inte lätt att klippa sig själv men jag lyckades klippa bort många slitna toppar :) . Man ser inte att jag har klippt mig eftersom det var så pass lite så jag har inte berättat det för någon.

När jag klippt klart hoppade jag in i duschen och gjorde en inpacking på håret.


Det är fortfarande slitet och tårt dock..
Men inte lika mycket som innan?

Jag måste verkligen hitta någon produkt för torrt hår, mitt hår var inte så här torrt innan :/
Hittade precis en inpackning på nätet som är väldigt bra för torrt hår, det behövs avocado, banan och olivolja, ojoj, har inget av de hemma, måste ringa mamma, bye!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se