9 februari

Halloo!

Jaaa, nu är det första Nationella provet avklarat, det gick väl så där, tyckte först att 80 minuter var länge men när man satt där och hade flera sidor kvar och det redan gått halva tiden blev man så stressad. Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrivit, aja, inget man kan göra nu, får hoppas på det bästa :)

Om en stund ska jag ta bussen till pianolektionen. Förra veckan kom bussen för sent så jag hann inte ta en runda på Allum, men denna gången ska jag göra det. Är jätteshopping sugen och det var faktiskt länge sedan jag köpte någonting, hih :) .

Just nu är jag jättehungrig så ska ta någonting att äta, ciao!


Hahahah, bjuder på den. (Inte från idag)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se