8 februari

Hihi, idag blir lilla Elvin 4 månader, gud vad snabbt tiden går, tänk, om några månader får han tänder och snart kan han gå också, aww..


En gammal bild på lilla sötingen♥


Skolan har varit som vanligt, inget speciellt har hänt. Imorgon ska vi göra vårat första nationella prov i 9:an, svenska läsförståelse. Det börjar klockan 8.20 och kommer hålla på tills 9.40, 80 minuter om jag inte har fel (?). Jag längtar inte precis men man kan ju inte direkt plugga till det så om jag bara gör mitt bästa är jag nöjd. Jag tycker ju faktiskt inte jag förtjänar ett MVG i svenska.

Svenska är förövrigt det tråkigaste ämnet enligt mig.

Nu ska jag försöka komma på något till min idrottuppgift, inte roligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej (:

Fast vet inte när jag ska klippa mig, inte än om ett tag tror ja^^

2010-02-08 @ 19:31:21
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se