6 februari

Yay, I am awake :)

Vaknade för tidigt, som vanligt. Jag satte väckarklockan på 11.30 men vaknade en timma för tidigt, suck, vet inte vad det är för fel på mig. Ville faktiskt inte vakna men min kropp vill visst det :/ . Igår somnade jag framför tv:n, haha, klockan 00.30 typ, jag kan inte vara vaken länge nu för tiden, kroppen har vant sig att få vila vid 23 tiden, haha kommer ihåg precis innan jag skulle börja skolan efter jullovet så kunde jag vara vaken tills klockan 3 utan att vara trött ^^

Klockan 16 idag sitter jag i en biosalong med fina Amalia, det ska bli mysigt! Ser fram emot att få se denna populära filmen, hoppas den inte är överskattad bara..men det tror jag inte :)
Jag och Malan ska in till stan innan bion och ta en fika och kanske en shoppingrunda, hih. Vi åker vid 13.30 typ så måste gå nu, annars hinner jag inte :)



Nu ska jag börja fixa mig, har precis varit ute med Suki och ätit en god frukost.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack :)

Men ja frågade en frisör en gång och då gav hon mig som ett pulver, fast det funkade inte alls på mig x]

Så ja kanske ska klippa mig på något speciellt sätt ^^

2010-02-06 @ 18:55:58
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se