5 februari

Yaay, äntligen fredag! :)

Jag bloggade inte igår, nej. Blogg.se bråkade med mig som vanligt :/ . Aja, gjorde ändå inte så mycket igår, efter skolan tog jag bussen till dansen och när jag kom hem gick jag förbi Ica och köpte en stor melon, tss. Duschade och åt mat när jag kom hem, sedan åt jag halva melonen, haha! Satt vid datorn resten av kvällen. Eller just det, pluggade lite också (?)

IDAG
Skolan har varit helt OK, fredagar=kort skoldag=grymt. Nu sitter jag här framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi får se..

Imorgon ska jag iaf på bio med Amalia, det blir Avatar♥. Vi ska in till stan innan och ta en fika och sedan titta runt i affärerna också. Det ska bli mysigt!


Gammal bild, har ingen ny..

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se