27 februari

Hello!

OHH; Sverige har tagit 5 OS guld, wohoho!!!

Jag tycker om att titta på Curling och när jag stängde av datorn igår kväll ville jag inte lägga mig än så satte mig framför tv:n. Zappade lite mellan kanalerna och tryckte precis på 1:an då Curling finalen för damer skulle börja. Jag tittade en stund och de blev väldigt spännande, dock slarvade Sverige väldigt mycket :/ . Vid halv 2 vaknade mamma och sa att jag var tvungen att lägga mig så fick inte se hur det sluta :(

När jag vaknade imorse satte jag på tv:n direkt och såg att Curlingen var på repris, men jag kunde inte hålla mig så gick in på texttv och såg att Sverige vunnit, hihi! De är grymma♥. Jag är ingen person som följer alla sporter men det är väldigt roligt att titta Curling :) .

När jag hade satt i linserna och bytt om gick jag ut med lilla Suki. Det regnade igårkväll/natt så det är väldigt halt och slaskigt ute nu, blää. Efter promenaden fixade jag en sen frukost till mig själv =)

Nu ska jag fortsätta att titta på Curlingen, det är spännande!!!


Bild från igår


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se