23 februari

Halloo!

Om en stund ska jag ta bussen in till Allum, piano you know. Dock har jag inte spelat piano under lovet så det känns inte speciellt bra..
Skolan har varit helt OK idag, en kille från Greenpeace kom till vår klass och prata lite om det, faktiskt väldigt intressant. På SO:n fick vi tillbaka Buddhismen "provet" och jag fick 53/54, blev jätteglad och jag tror jag fick bäst i klassen :) . Blev dock lite sur för det poänget jag inte fick, det var ett pyttefel :/
Men nu ska jag träna piano och kommer troligen ta en tidigare buss in till Allum, vill inte riskera att komma för sent. Alla bussar är sena nu för tiden på grund av vädret :(

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se