20, 21, 22 februari

Jahopp, hej igen!
Har tänkt skriva lite om vad jag gjort de senaste dagarna men när jag satt här och tänkte kom jag på att jag inte kommer ihåg? Hm, japp, jag har inget stort minne, allt liksom bara rinner ur mig. Jag är en person som har jättelätt för att lära mig exempel, glosor i skolan men redan nästa dag kan jag ha glömt av allihopa. Man kan se det på två olika sätt, visst är det bra att jag är väldigt snabblärd men det spelar ju ingen roll om jag gör ifrån mig bra på "läxförhöret", eller jo, jag får alla rätt men sedan kan jag ju de ändå inte. Det är som att ljuga för alla men man kan inte ljuga för sig själv. Alla tror att jag är jättegrym men egentligen är jag sämst.
Det är därför jag är så himla osäker och ledsen för mina betyg. Många tycker att 280 poäng är jättemycket och det är det också men förtjänar jag verkligen de? Jag tycker inte det, därför mår jag väldigt dåligt. Som på det nationella provet i svenska, det gick jättedåligt, där kommer det säkert komma ett bevis på att jag egentligen inte ska ha MVG i svenska. Så klart jag inte hoppas på att det gick så dåligt men jag vet vad jag gjorde..
Oj, nu kom jag in på en helt annan sak, hehe. I alla fall tillbaka till ämnet (är det ens ett ämne?)
Nu har jag suttit här och tänkt i 5 minuter och jag kom på lite :)
I fredags natt var ju mamma och pappa ute så jag tittade på en kinesisk skräckfilm själv, haha. Det var liksom inte en jätteläskig skräckis utan en mer rolig variant. Men jag hade faktiskt Suki sovandes vid min sida, haha!

I lördags

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag gick upp i lördags men jag hoppade in i duschen direkt när jag vaknade iaf. Det behövdes verkligen kan jag säga, mitt hår var äckligt fet!
Den dagen snöade det jättemycket så när vi skulle ta bilen till mormor kom vi inte iväg förrän 45 minuter senare. Snön hade liksom täckt hela pappas bil och mammas bil som är i garaget kunde vi inte få ut eftersom det var så mycket snö utanför porten. Mamma och pappa fick hämta en stor spade och skyffla iväg all snö medan vi frös ihjäl oss. Aja, men det löste sig till slut.
Sedan tillbringade vi hela lördagen hemma hos kusinerna =)
Vi tittade på Melodifestivalen bland annat, helt OK deltävling, det var liksom i Göteborg, hihi!


Jag och Elvin =)


Så söt är han♥

I söndags

Jag gick upp vid 10 och fixade i ordning mig. Sedan gick jag ner till Louise och vi åkte in till stan. De hade en överraskning till mig som min födelsedagspresent. Vi åt på Incontro, det är typ ingen restaurang, lite svårt att förklara men de hade en bar och sånt, en klubb på kvällen typ. Men det var ett litet mer högklassigt ställe, haha, lite roligt faktiskt. Men vi åt en brunchbuffé och det fanns massa att äta. Man fick äta hur mycket man ville, hihi. Jag fick också ett presentkort från Make Up Store, perfekt för mig :) . När vi hade ätit klart gick vi en stund på stan och jag köpte lite grejer, kommer visa allt jag köpt på sistone i något inlägg framöver, har inte orkat ta kort på allt än bara :) . Sedan blev det dags för bio, Farsan, jag som inte gillar svenska filmer måste säga att den var rätt rolig ändå. Jag skrattade iaf ihjäl mig, hehe. Efter filmen åkte vi hem och jag gjorde inte så mycket mer.
Åt middag, tittade på Project Runway, gjorde kemiläxan...
Jag på Incontro


Det här började jag och Louise med :) . haha vet att det inte ser jättegott ut men det var det!!!


Söta Louise :)

Idag

Jag hade jättesvårt att somna inatt och jag tror faktiskt inte jag sov ens, låg typ och blundade hela natten eller något. Dock är jag inte trött, men det kommer jag vara imorgon, därför ska jag försöka lägga mig tidigare ikväll (säger vi). I skolan hände inget speciellt, jag och P är fortfarande "ovänner" eller vi är inte ovänner men heller inte vänner, aha, ni/man fattar =)
Jag slutade inte skolan nyss men när jag satte på datorn och såg att det fanns massa inlägg jag var tvungen att läsa och sedan gå in på lite andra sidor som jag alltid gör. Suck, man kan inte vara ifrån datorn en dag utan att den blir bombad med grejer. Jag mår inte bra om jag inte får läsa de bloggar jag följer och titta på mina serier..
Jag, innan jag lade mig, hehe

Hehe, men nu ska jag fortsätta och titta på favoritserierna, ciao!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se