19 februari

Hallo!

Nepp, idag har jag inte bloggat men har en bra anledning, jag har inte varit hemma :)
Jag vaknade vid 11 idag med hjälp av väckarklockan (känner att jag måste vänja mig med väckarklockan igen, skolan börjar ju snart) men kände inte för att gå upp så låg i sängen och läste. Inte förrän pappa kom in och frågade om jag ville ut och äta lunch gick jag upp. Vi åt lunchbuffé på en av min pappas kompisars restauranger. Det fanns massa att välja mellan och jag åt mig proppmätt, heh. Efter maten åkte jag, mamma och syrran till Bauhaus och köpte ett "hyllsystem" till våran klädkammare. Det var jättesvårt att få ihop måtten och allt så vi kom inte därifrån förrän 2h senare :/ . Vi hade egentligen tänkt gå i stan en stund också men det hann vi inte med.
När jag kom hem fixade jag nudlar till mig själv eftersom mamma och pappa ska ut. Men nudlar är gott det med :)
Efter maten gick jag ut med Suki och hjälp vad det blåste, det är snöstorm därute!

Nu efter maten är jag sugen på att äta någonting sött, tss, ska gå till köket och se vad som finns nu =)

Ciao!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se