18 februari

Godmorgon!

Nej, jag skojar bara, jag vaknade inte nyss. har faktiskt varit uppe ett bra tag nu. Jag lyckades vakna tidigt utan min väckarklocka, det är typ konstigt. När jag vill sova ut längre vill inte min kropp det, åh, det är alltid så! Men det är okej ändå, vaknar man tidigt får man en längre dag, det känns bra, inte för att jag ska göra något speciellt idag..
Igår hade jag jätteskoj med mina fina vänner. Tyvärr kunde inte Matilda vara med för hon går i skolan nu på sportlovet :/ . Vid 18 träffade jag Amalia & Cindy på torget och vi gick till videoaffären för att hyra en film. Heh, men det gick inte så bra, vi stod där i minst 20 minuter och kunde inte bestämma oss för vilken film vi ville se. Till slut bestämde vi oss för Watchmen. Efter att vi hyrt filmen gick vi till Ica och köpte glass. Sedan promenerade vi hem till Amalia och bakade en kladdkaka♥. Vi åt kladdkakan med glass och hallon, den var super god! Eter kakan gick vi ner till källaren och tittade på filmen.
Jag har länge velat seWatchmen och jag har hört från de flesta att det var en bra film. Njaa skulle jag säga, jag kanske är dum men jag fattade typ ingenting (?) och det är jag faktiskt inte ensam om, Malan och Cindy fattade heller inte. Aja, men vi hade ändå en grym kväll♥.
Tack så mycket för den grymma kvällen♥
Haha, det ser inte så gott ut på bilden men tro mig, den var jättegod. Jag som inte kan äta mycket choklad åt upp allt som låg på tallriken ändå, för att den var så god =)
Cindy gillar inte hallon så jag och Malan tog allt, haha.

Nu ska jag leka en stund med Suki, hon har lite tråkigt tror jag, hon ligger just nu i pappas resväska, haha!
Så himla söt är hon♥

Just det, idag åt jag en bit tigerkaka till frukost, MM vad gott=) , haha inte speciellt nyttigt, jag vet men kunde inte låta bli^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se